Tarjolla hikitakuu, kevyt harjoitus tai rentouttava jooga. Ryhmäliikuntaa kehosi ehdoilla!

Kunnonkeskuksessa voit käydä kaikille avoimissa ryhmissä tai tilatuissa, räätälöidyissä ryhmissä. Avointen ryhmien tuntikuvaukset alla. Tilatuissa ryhmissä voit kokeilla sauvakävelyä, lumikenkäkävelyä ja vesijumppaa sekä muuta elämysliikuntaa.

Kesän 2017 tuntikuvaukset:

Lavis-lavatanssijumppa on uusi hauska, helppo ja hikinen liikuntamuoto, joka perustuu lavatanssiaskeleiden ja jumpan välimuotoon.
Lavista tanssitaan yksin, joten ei ole vaaraa että kukaan talloo varpaille.
Tunnilla tanssitaan tuttuja lavatanssilajeja kuten humppa, jenkka, rock/jive, cha cha ja samba.
Tunnilla jopa opit eri lavatanssiaskeleiden perusteita kuntoilun ohella.

Kehitä luontevaa liikettä omalla kehonpainollasi ja monipuolisin harjoitusvälinein. Treenissä on luvassa hypppyjä, heittoja, kiertoja, pitoja ja nostoja - kaikkea sitä johon liikuntakoneistomme on luonnostaan tehty. Harjoitusten sisältö vaihtuu satunnaisesti ja näin ollen liikuntakoneistomme tulee olla hereillä kaikkiin haasteisiin joita se kohtaa. Tunti sopii kaikentasoisille liikkujille.

KUNNONBIKE tunnilla pyöräillään vuoristomaisemissa ja temmot voivat vaihdella kovemmista nopeuksista rauhallisempaan pyöritykseen. Tunnin alussa käydään tarvittaessa läpi pyörän säädöt ja kerrataan polkutekniikkaa. Kunnonbike on loistava aerobinen treenimuoto ja kehittää kestävyyskunnon lisäksi myös hengitys- ja verenkiertoelimistön kuntoa.

Pilates on kehonhallintamenetelmä, jonka tavoitteena on kehittää voimaa, kestävyyttä, koordinaatiota ja liikkuvuutta. Se perustuu kehonkeskustan hallintaan ja vahvistaa kehon syviä lihaksia. Pilates-menetelmä sopii niin tavalliselle liikkujalle kuin urheilijallekin. Pilatesliikkeiden teho perustuu kuuteen periaatteeseen: tarkkuus, keskittyminen, kehon keskustan käyttö, kontrolli, liikkeen virtaus ja hallittu hengittäminen. Ota mukaasi keskikokoinen pyyhe, joustavat vaatteet ja pitkähihainen pusero.

Jooga sopii kaikille ikään ja kuntoon katsomatta. Tunnilla voit tehdä "oman kunnon ja tunnon mukaan", jolloin liikkeitä ja liikesarjoja voidaan joko helpottaa tai tehostaa. Jooga sopii sekä vahvistavaksi että palauttavaksi harjoitukseksi. Joogatunnilla tehdään sekä venytyksiä että lihaskuntoliikkeitä rauhalliseen tahtiin. Tunti sopii hyvin vasta-alkajille, aiempaa kokemusta joogasta ei tarvita.

BODYCOMBAT on kamppailulajeihin perustuva energinen ja vauhdikas treeni. Tunneilla isket, lyöt, potkit ja teet kata-liikkeitä polttaen samalla hurjan määrän kaloreita treenatessasi samalla kohti erinomaista kuntoa. BODYCOMBATissa voit viedä kehosi äärirajoille.

  

BODYPUMP on tehokas lihaskuntotunti, jossa harjoittelun apuna käytetään vapaita painoja, pump-tankoa ja step-lautaa. Tunnilla treenataan kutakin päälihasryhmää yhden musiikkikappaleen ajan.

SH'BAM yhdistää helpot ja mukaansatempaavat tanssiliikkeet yhteen soljuvaksi tanssitunniksi. SH'BAM on täydellinen tapa kohottaa peruskuntoa ja vapauttaa sisäinen tanssijasi - vaikket paljoa tanssia osaisikaan :)